Twórcy
Promocje
[BTS] Repackage Album 'LOVE YOURSELF 結 "Answer"'
[BTS] Repackage Album 'LOVE YOURSELF 結 "Answer"'

111,00 zł

Cena regularna: 121,00 zł

[ZEROBASEONE] 5th Mini Album 'BLUE PARADISE'
[ZEROBASEONE] 5th Mini Album 'BLUE PARADISE'

109,00 zł

Cena regularna: 119,00 zł

[ATEEZ] 11th Mini Album 'GOLDEN HOUR : Part.2'
[ATEEZ] 11th Mini Album 'GOLDEN HOUR : Part.2'

99,00 zł

Cena regularna: 124,00 zł

[RM (BTS)] 2nd Album 'Right Place, Wrong Person'
[RM (BTS)] 2nd Album 'Right Place, Wrong Person'

113,00 zł

Cena regularna: 119,00 zł

[The Rose] 1st Full Album 'HEAL'
[The Rose] 1st Full Album 'HEAL'

119,00 zł

Cena regularna: 127,00 zł

[Stray Kids (SKZ)] 1st Album 'GO生 (GO LIFE)'
[Stray Kids (SKZ)] 1st Album 'GO生 (GO LIFE)'

109,00 zł

Cena regularna: 115,00 zł

[BOYNEXTDOOR] 1st EP 'WHY..'
[BOYNEXTDOOR] 1st EP 'WHY..'

109,00 zł

Cena regularna: 116,00 zł

[P1Harmony] 7th Mini Album 'SAD SONG'
[P1Harmony] 7th Mini Album 'SAD SONG'

93,00 zł

Cena regularna: 114,00 zł

[Stray Kids] SKZ 7th Mini Album 'MAXIDENT'
[Stray Kids] SKZ 7th Mini Album 'MAXIDENT'

105,00 zł

Cena regularna: 119,00 zł

[BLACKPINK] 2nd Album 'BORN PINK' (BOX SET Ver.)
[BLACKPINK] 2nd Album 'BORN PINK' (BOX SET Ver.)

116,00 zł

Cena regularna: 125,00 zł

[BOYNEXTDOOR] 2nd EP 'HOW?'
[BOYNEXTDOOR] 2nd EP 'HOW?'

108,00 zł

Cena regularna: 119,00 zł

[JENNIE (BLACKPINK)] 1st Studio Album 'Ruby'
[JENNIE (BLACKPINK)] 1st Studio Album 'Ruby'

119,00 zł

Cena regularna: 129,00 zł

Zwroty i reklamacje

Zwroty

Zakupione u nas produkty możesz zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki. Ważne by album posiadał oryginalną folię.
W tym celu możesz zalogować się do swojego konta i skorzystać z szybkich zwrotów.

Link do wykonania zwrotu online: https://kpoply.pl/zwrot


1. Wybierz produkty do zwrotu

    Zwróć wszystkie lub tylko wybrane produkty z listy zamówień. Na zwrot masz 14 dni.

2. Podaj szczegóły przesyłki

    Sprawdź dane “zaciągnięte” z zamówienia i uzupełnij brakujące informacje: m.in. formę wysyłki, typ opakowania i datę nadania.

3. Zapakuj i nadaj paczkę

    Spakuj zwrot w to samo lub inne opakowanie. Przekaż paczkę kurierowi, zanieś do paczkomatu lub punktu nadania. Produkty wrócą do sklepu.


Zwrot możesz również odesłać na poniżej podany adres.


Adres do zwrotów:

dTom Consulting
ul. Główna 49a
05-540 Ustanów
tel. 504 566 567

Pamiętaj, aby do paczki było włożone oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie możesz pobrać tutaj: Formularz odstąpienia od umowy. Jeśli korzystasz z innego formularza, koniecznie podaj swój numer konta oraz czytelnie wypełnij imię i nazwisko. Przyspieszy to zwrot pieniędzy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zakupu możesz wysłać na adres e-mailem: shop@kpoply.pl.
O zachowaniu 14-dniowego terminu zwrotu decyduje data wysłania maila z wysłanym oświadczeniem lub data nadania paczki zwrotnej. Zwracany towar musi być kompletny (wraz z metkami) i nie może nosić oznak użytkowania. W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia tych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt.

Pieniądze za zwracany towar przelewamy nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. Jeżeli zamówienie było opłacone przelewem natychmiastowym, zwrotu dokonamy w ten sam sposób. W przypadku częściowego zwrotu zamówienia, koszty przesyłki nie będą zwracane.

Koszty zwrotu towaru do Sklepu ponosi Klient. Jeśli zamówienie było opłacone, a nie zostało odebrane, zwracamy wartość zamówienia pomniejszoną o koszt przesyłki zwrotnej.


Reklamacje

Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt okazał się wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem, chętnie pomożemy Ci rozwiązać ten problem. Poniżej przedstawiamy procedurę reklamacyjną:

 

  1. Skontaktuj się z nami, używając jednego z dostępnych sposobów kontaktu (formularz kontaktowy, e-mail, infolinia).
    Infolinia (od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00-17:00): 504 566 567
  2. Prosimy o nagranie wideo podczas otwierania albumu z powodu uszkodzeń lub braku zawartości albumu

E-mail: shop@kpoply.pl

  1. Opisz szczegółowo problem, który napotkałeś, i dołącz wszelkie istotne informacje oraz dokumenty, takie jak numer zamówienia lub faktura.
  2. Odpowiemy na Twoje zgłoszenie w możliwie najkrótszym czasie i udzielimy dalszych instrukcji dotyczących reklamacji.
  3. Jeśli reklamacja zostanie uznana, będziemy dążyć do rozwiązania problemu w sposób, który będzie dla Ciebie najkorzystniejszy. Może to obejmować wymianę produktu na nowy, naprawę, zwrot pieniędzy lub inną formę rekompensaty.

Adres do reklamacji:

dTom Consulting
ul. Główna 49a
05-540 Ustanów
tel. 504 566 567

Szczegółowy regulamin zwrotów i reklamacji znajduje się tutaj. Jeśli masz pytania dotyczące zwrotów lub reklamacji, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta: shop@kpoply.pl. Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc i zapewnić Ci najlepsze doświadczenie zakupowe.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl