ZŁOŻYŁAM JUŻ ZAMÓWIENIE, ALE CHCIAŁABYM JEDNAK ZMIENIĆ PRODUKTY, KTÓRE KUPIŁAM. CO MOGĘ ZROBIĆ?
Dopóki nie nadaliśmy Twojej przesyłki, możemy zmienić produkty, które zamawiałaś. Skontaktuj się z nami (shop@kpoply.pl lub tel. 504 566 567).
Po nadaniu przesyłki, gdy jest ono przygotowane do wysyłki, nie ma możliwości edycji zamówienia, jednak możesz skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży i zwróć produkty.
PRODUKT, KTÓRY MI SIĘ PODOBA, WYPRZEDAŁ SIĘ. CZY MOGĘ DOSTAĆ POWIADOMIENIE, KIEDY WRÓCI DO SPRZEDAŻY?
Jeżeli brakuje produktu, który chciałaś kupić - możesz zapisać się na powiadomienie o jego dostępności. Wystarczy, że na karcie produktu podasz swój adres e-mail. Kiedy produkt znowu wróci do sprzedaży, damy Ci o tym znać wysyłając powiadomienie na wskazany adres e-mail.
CZY PRODUKTY DOSTĘPNE NA STRONIE MOŻNA REZERWOWAĆ?
Nie prowadzimy rezerwacji naszych produktów.
CZY MOGĘ ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE TELEFONICZNIE?
Jeżeli z jakiegoś powodu nie jesteś w stanie złożyć zamówienia online, skontaktuj się z nami. Pomożemy sfinalizować Ci zamówienie na produkty dostępne online.
CHCIAŁABYM ZMIENIĆ ADRES WYSYŁKI. CZY MOGĘ TO ZROBIĆ?
Jeśli zamówienie nie zostało przygotowane do wysłania, możesz zmienić adres, kontaktując się z BOK (shop@kpoply.pl lub tel. 504 566 567).
Jeśli zamówienie zostało wysłane, możesz je przeadresować poprzez kontakt z firmą kurierską.
ROZMYŚLIŁAM SIĘ I CHCĘ ANULOWAĆ ZAMÓWIENIE. KIEDY I JAK MOGĘ TO ZROBIĆ?
Jeżeli jeszcze nie wysłaliśmy Twojego zamówienia, możesz je anulować. Wystarczy, że skontaktujesz się z naszym Biurem Obsługi Klienta. W przypadku, gdy nadaliśmy już do Ciebie przesyłkę - odbierz ją i skorzystaj z przysługującego Ci prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży.
NIE DOSTAŁAM POTWIERDZENIA ZAMÓWIENIA NA MAILA, CO ZROBIĆ?
Skrzynki mailowe potrafią omyłkowo przydzielić nasze wiadomości do folderu SPAM. Sprawdź, czy tam nie trafiło potwierdzenie Twojego zamówienia i dodaj nasz adres mailowy do listy zaufanych odbiorców. Jeżeli mimo wszystko nie możesz nigdzie znaleźć wiadomości od nas, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta - udzielimy Ci wszystkich informacji związanych z aktualnym statusem złożonego zamówienia.
NA JAKIM ETAPIE JEST MOJE ZAMÓWIENIE?
Od momentu złożenia przez Ciebie zamówienia, będziesz informowany na bieżąco drogą mailową o statusie swojego zamówienia. Jeżeli posiadasz konto klienta w naszym sklepie, status zamówienia możesz sprawdzić po zalogowaniu się do swojego konta w zakładce “Historia zamówień”.
Kiedy wyślemy Ci przesyłkę, dostaniesz powiadomienie mailowe z firmy kurierskiej z linkiem do śledzenia paczki.
CHCIAŁABYM OTRZYMAĆ FAKTURĘ ZA MOJE ZAMÓWIENIE. JAK TO ZROBIĆ?
W trakcie składania zamówienia masz możliwość uzupełnienia danych do faktury - wystarczy, że zaznaczysz pole “Dane do faktury”.
Faktury zawsze wysyłamy drogą mailową po odebraniu paczki z zamówieniem.
CZY MOJE DANE OSOBOWE SĄ BEZPIECZNE?
Tak, Twoje dane są u nas bezpieczne - dbamy o nie i przetwarzamy zgodnie z przepisami RODO i obowiązującym prawem. Więcej o tym jak to robimy, możesz przeczytać w Polityce Prywatności i naszym Regulaminie.